lørdag 26. april 2014

Hei hei.
 
Forrige uke så dumpet det ned litt snadder i postkassa fra sjefa selv,
 masse lekre ark fra Graphic 45.
 Det er så utrolig gøy og være DT hos Scrapomania.
 
Familien maser på at jeg skal begynne og lage LOer igjen,
 men jeg synes ikke det er så gøy, men så tenkte jeg ar et minialbum var tingen.
Det er gøy og lage for meg også kan hele familien bruke det. 
 
 
 
Dette er fronten på albumet.
 Det kan virke litt kjedelig nå, men når vi kommer i gang,
 det så skal det på et familie bilde her.
 Jeg må bare klare og samle unger og svigerunger til et bilde som vi kan bruke.
 
 

Her ser dere den røde siden fullt utslått.
 Det er lag på lag med paneler montert med 3D puter
 sånn at det går ann og putte tagger mellom. Tanken er at det er taggene skal vi skrive på.


Her er den blå siden.
 Her ser dere tydelig at det er nok plass bak de vakre papirene
 til og montere bilder, billetter osv.
 



Jeg valgte og systematisere sidene, en rød og en blå.
 Det ble litt for mye av det gode når jeg blandet rødt og blått om hverandre.
 



Taggene til dette prosjektet har jeg kuttet selv,
 men det er også lekkert og bruke Manila Craft tags.
 Bånd og tau har jeg stiftet fast på taggene.
 

 
Basen for minialbumet er Bazzill Natural, en off white glatt kartong.
 
Til dette prosjektet er det gått med 1 blokk 12x12 G45, 6 Bazzill,
 4 m 3D tape og uante mengder tau/ bånd.
 
Jeg har laget en liten FILM til prosjektet også.
 
 
 
 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar