mandag 28. april 2014

Tilda with her rabbit

Heisann.
I helga har jeg storkost meg i Geiranger sammen med mange andre scrappeglade damer.
Der laget jeg blant annet dette kortet her;

Jeg har fått meg ny lifestyle dies, frame 7, og den har jeg brukt til å stanse ut formen på kortet.

Stempelmotivet er Magnolia- Tilda with her rabbit. Jeg har fargelagt med distress reink og markers.
De små, hvite prikkene i kinna og i øynene har jeg laget med denne penna.
Det viser dessverre litt dårlig på bildet her, men jeg har brukt shapeabilities expandable pattern dies -butterflies på bakgrunnen, bak Tilda. Jeg valgte å bruke diesen til å embosse, ikke stanse ut.


Sløyfen her er magnoiadies. 
De små prikkene rundt motivet har jeg laget med pearl pen.

Jeg har brukt diverse blomster og pynt som du kan finne i butikken. 

Ha ei strålende uke!
Klem fra Rannveig K.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar