fredag 25. april 2014

LO med drodling og søm

Heisann :-)

Da har endelig fredag kommet og snart reiser jeg avsted til Geiranger for å scrappe hele helgen :-) Har varmet opp til treffet med å scrappe en LO av Lykke som sover sammen med kosekanina og yndlingsboka si.
Fann en måne og stjernedies på Scrapomaniabutikken som bare passet utmerket til dette scrappeprosjektet her. Jeg brukte mønsterark fra Kaisercraft Base Coat collection i bunnen på denne LO'en. Den blå nattehimmelen er ark fra Maja Vintage Autumn design og oppå der la jeg et ark fra Maja Vintage Spring Basics. Skar en stor kløft i arket og la blonder i mellom slik at det ser ut som vi ser på månen gjennom et vindu. Langs hele ytterkanten av LO'en samt langs splittene i arket har jeg maskinsydd med brun søm. Jeg la litt osteklut som er sprayet med rosa mist under bildet, slik at det ser ut som Lykke ligger på en sovesky.
Festet på en Photo Tab fra Pink Paislee på bildet og limte på en rosa stickers fra Cosmo Cricket. Tok også på en fuglebinders fra Prima. Drodlet et tre og limte på noen trehjerter fra Studio Calico.
Chipboarden fra Fabscrap passet helt perfekt til denne LO'en. Jeg malte den med rosa akrylmaling, tegnet med sort penn rundt bokstavene og tok glitterlim i midten. Uglen farget jeg med akvarellblyant og tok på glitterlim på den også. Denne gangen skrev jeg en del tekst for hånd direkte på mønsterarket med sort penn.

Ha en fin helg alle sammen :-)

Klem fra Tanja :-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar