onsdag 30. april 2014

Kort til en jubilant

Hei.

Idag vil jeg vise et kort jeg fikk spørsmål om å kunne lage. Til en dame som fylte 40år. Valget falt til slutt på lilla kort, og med papirer fra Papirdesign ble kortet slik:


Mønsterarkene jeg har brukt er dette og dette. 40-tallet måtte med, og til dette har jeg brukt thickers fra American Crafts. Teksten er fra en stempelplate fra Kort og Godt. Rammen rundt er en dies fra Marianne Design. Denne finner du her. Bak har jeg lagt en doilie.


Blomstene er bl.a fra Storyteller. De små lukkede rosene er plukket i krukkene på disken i butikken. Alfabetet er fra Storyteller og er kjøpt i butikken på Moa. Kameraet er fra Melissa Frances. Det passet så fint her syns jeg da jubilanten til daglig jobber som fotograf. Dette finner du her.

Innsiden av kortet ser slik ut:



Her har jeg brukt samme mønsterark som på fremsiden. Skrivefeltet er stanset med Edge Punch-Floral Accent fra Martha Stewart. Pyntet med halvperler. Bak skrivefeltet har jeg laget en tag man kan dra frem å skrive noen "kloke ord" på. 

Ønsker alle en fortsatt fin uke.

Hilsen fra Marie. 





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar