torsdag 12. februar 2015

Bilde/ ramme.


Hei alle sammen, i dag vil jeg vise dere denne fotorammen jeg har laget. 

Fikk med Cathrine, sjefen på Scrapomania,  en liten treboks som det hadde ligget små tre figurer i, fra Prima, og andre produkter.
Hadde noen små bokser liggende hjemme og, så da tenkte jeg at de måtte brukes til noe.

Limte alle sammen med Heavy gel medium, lot det tørke over natta, med klemmer på, for at de skule feste seg godt sammen.
Deretter malte jeg hele med hvit gesso.

Så fant jeg frem papirer fra en blokk fra Prima, som jeg klippet til biter av, slik at de passet i rommene, og svertet kantene med Vintage photo distress ink. Da alle bitene var limt fast, i hvert sitt rom, limte jeg på rensten av pynten og bildene.
Så tok jeg og hadde på små glassperler fra Prima, med gel medium, lott her og der.
Så måtte jeg ha på litt farger, da malte jeg på litt Silks maling, og mister her og der rundt på punt, og perler.
Til slutt litt hvit gesso.





Alle produktene er fra Scrapomania.  

Ha en fin dag...



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar