mandag 2. februar 2015

Blå tag

Hei alle sammen..

I dag vil jeg gjerne vise dere en liten tag jeg har laget... jeg har brukt glimmer mists, bloom mist, stensil fra Prima, 3D gel medium, blomster og crackle paint... og alt dette finner du så klart i nettbutikken Scrapomania.no


Jeg startet helt enkelt med stensilen og gel medium... deretter tok jeg crackle paint (hvit) på blomstene... Når den hadde tørket (jeg hjalp den ved hjelp av varmepistolen min) så mistet jeg diverse blå glimmer mister og mørk grå bloom mist her og der... mistet både blomstene og tagen..


Limte så fast blomstene ved hjelp av gel medium, tok på litt gel medium her og der og drysset små glassperler fra Prima over...

Da håper jeg dere fant litt inspirasjon.. og husk alt du trenger finner du i verdens beste godtebutikk scrapomania.no

Klem LindaSS


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar