fredag 13. februar 2015

Gaveboks

Hei alle sammen...


I dag vil jeg gjerne vise dere en liten boks/eske jeg har laget.. Det vil bli kurs i denne boksen hos Scrapomania den 11. april.. så vil du bli med bare ta kontakt.. 


Jeg har kost meg glugg med nøytrale papirer i blå og grønntoner, blomster fra Prima, bling fra Prima og metallpynt.. På alle sider har jeg også brukt antikkk sølv embossingpulver (blanding av sort, litt gull og sølv)... 


Båndet (og rundt kantene) har jeg brukt Prima chalk blekk... enkle og herlige og bruke.. de gir ett litt mer matt utseende som jeg syntes passet godt til denne boksen.. 


Alt du trenger finner du så klart i verdens beste godtebutikk.. både papirer, blomster, lim, bling, embossingpulver, pregebrett og skjærebrett... og enda mere til... :D :)

Klem LindaSS


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar