tirsdag 24. februar 2015

Posekort

Hei på dere!

Jeg falt fullstendig for de herlige motivene fra Joy! som finnes i denne flotte blokken som Scrapomania nylig har fått inn. Masse flotte herlige bilder i ulike nyanser. Så da måtte det bli et posekort med et av de morsomme bilda:


Her har jeg i tillegg til det herlige motivet brukt sort kartong. Mønsterarket er fra Prima, og funnet i "billig-arka" hos Scrapomania på Moa. Syns fargene og trykket passet så godt til akkurat dette bildet. I tillegg har jeg brukt små metallhjørner og en klype fra Tim Holtz Idea-Ology.  Stjernene stanset ut med en die fra Nellie Snellen. Filmremsen er en rest fra et ark jeg har brukt tidligere. Alle bokstavene er fra Papirdesign.


Inni har jeg kuttet en passende tag, og pyntet med samme mønsterark. Plass til en liten personlig hilsen, og med en utstanset stjerne som på fremsiden. Enkelt og greit!


Klem fra Marie!



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar