onsdag 11. februar 2015

LO med en smak av sommer

Hei på dere :-)

Jeg har laget en LO av min største datter, Thale :-) Har brukt de nydelige papirene fra KaiserCraft Sandy Toes Collection, og fikk skikkelig sommerfølelsen her :-)


I bunnen av papiret har jeg brukt Modeling Paste på Prima Honeycomb stensil, og deretter Silks Teal Zircon og Tim Holtz Bubbles stensil. Selve fotografiet har jeg distresset med Gesso, for å få den litt drømmende effekten.


Utenom mønsterark fra samme serie har jeg under fotografiet lagt litt grovt hampbånd, bølgepapp, tags fra Jillibean Soup og chipboard "Broken Rings" fra Blue Fern. Ringene har blitt malt med Gesso. Blomstrene jeg har pyntet med er fra Storyteller og Petaloo. Drømmeboblen har jeg laget av papir fra KaiserCraft Sandy Toes Collection :-)

Ha en fin dag alle sammen :-)

Klem fra Tanja

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar