mandag 9. februar 2015

Kaiser kraft - kort

Tenkte at jeg ville vise dere et kort som jeg laget med papir fra Kaisercraft-Blue bay paper pad.




Jeg pyntet først kortet med di papirene jeg ønsket og bruke.

Jeg valgte å ta på en doilie under resten av pynten for å fremheve det som ble tatt på.
Rammen med diktet, er klippet ut fra papirblokken som er linket til ovenfor.
I blokken finner du også mange andre flotte ''veggord''
Synest bilettene passet godt inn til dette ordtaket, og her måtte jeg også få med noen blomster som kommer fra storyteller.
 Chipboard med Gratulerer finner du her.
Synest dette kortet passer fint til en konfirmant, men siden jeg ikke vet vilken anledning det skal gies i, så passer vel ''gratulerer'' både til konfirmant og bursdag.


Mvh Kitt Jorunn




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar