torsdag 12. mai 2016

Eksplosjonsboks til Dåpsbarnet

Heisann.

Idag vil jeg vise dere en eksplosjonsboks som jeg har laget til et lite dåpsbarn. Esken er laget med Bazzil White Blanc som base, og mønsterarkene er fra Papirdesign .



Motivet jeg har brukt er fra Maja Design - Vintage Baby kolleksjonen

Jeg har pyntet boksen med blonder, blomster, bygget med 3D puter, noen blondeblomster som er klippet opp, strass og en dies "Dåpsbarnet" fra Scrapmagasinet. Denne er stanset ut i skumgummi. Motivet er stanset ut med en dies fra Spellbinders - Oval Frames.

Her er noen detaljer:



Innsiden av esken er laget med samme mønsterark, stempeltekster fra Kort og Godt, alfabetstickers, blomster, doilie og en liten charms.




I tillegg har jeg pyntet en liten boks i samme mønsterark som man skal legge en pengegave i. 


Håper du kunne finne litt inspirasjon :-) Ønsker deg en fin torsdag!

Klem fra Marie. 






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar