mandag 16. mai 2016

MIxed media tag

Hei alle sammen
 
I dag har jeg lyst å vise dere en skikkelig mixed media tag jeg har laget... Jeg startet helt enkelt med en tag fra Prima, noen dieser, valgte ut fargene mine og så ble resten til underveis.
 
 
Som jeg sa første steg var å velge det jeg ville bruke..  Sirkel og Kvadrat dies fra Marianne Design (jeg bare elsker disse to her), stensil med murstein og mine farger og pulver.
 
 
Jeg limte på i et mønster jeg ønsket..

 
Og så var jeg klar til å ta på litt modeling paste som var blandet med litt brusho (og dette er sterkt pigmentpulver så litt holder i lange baner)

 
Jeg tok blandingen igjennom stensilen her og der, og resten av denne tok jeg og dabbet på rundt mursteinene..  Så var det tid for maling, glaze, glam og mer pigmentpulver.. Hvis du kikker inn i nettbutikken i denne kategorien her finner du masse til slikt bruk.

 
Pigmentpulver kan brukes i det uendelige og de er bare så gøy å leke med..

 
Forsett med lag på lag til du er fornøyd.. og bruk gjerne litt vann og varmepistolen din innimellom.

 
Og nesten ikke noen av mine mixed media prosjekter er ferdige uten litt glimmer mist...

 
og er det ikke bare herlig...

 
Pynten på denne ble så enkelt som det kan bli, mine to herlige dies fra Marianne Design (som du får i samme pakke) ble brukt til å lage et lite felt til å stemple på.

 
Og så tok jeg på litt cardboard som matcher mursteinene fra stensilen, litt metallblader og vips så er jeg ferdig..
 

 
Så herlig effekt av de ulike mist, pigment og maling ikke sant

 
Håper du fant litt inspirasjon
 
Klem fra LindaSS

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar