søndag 29. mai 2016

Kortskisse

Når jeg går tom for inspirasjon, og ikke vet hvilken ende jeg skal begynne i, bruker jeg ofte tid på å lage mine egne kortskisser, slik at jeg kan bruke det som utgangspunkt for kortet jeg vil lage.

Det finnes utrolig mange skisser på nett, og idag har jeg lyst å dele èn av mine skisser med dere, og vise to kort som er laget med den samme skissen. 



Når en lager kort etter skisse, står en fritt til å tolke skissen som en vil. Den kan snus, du kan legge til detaljer, fjerne element og så videre. Det viktigste er at skissen er gjenkjennelig, og at den fungerer som en inspirasjon for deg :)

Kort 1



Jeg har brukt:

Perfect pearls







Kort 2



Jeg har brukt:

Sommerfuglpunch fra Martha Stewart




Håper dere ble inspirerert til å lage et eget skisse-kort :)

Ha en flott søndag!

Scrappeklem fra Ingvill

2 kommentarer:

  1. Takk for en flott skisse Ingvill! :)
    Lekre kort har du laget også. Super søte elefanter på det ene kortet da!! <3

    SvarSlett