søndag 15. mai 2016

PL-kit Mai 2016

Hei. I dag har Scrapomania kit slippog pl-kitet for Mai er ute. Ett lekkert kit som jeg har fått lekt meg med de siste dagene. Jeg har laget 4 sider av mitt kit, men har masse kort og pynt igjen. Men først vil jeg vise deg en film om hva dette kitet inneholder :-)



Så over til hva jeg har laget denne gangen. Den første siden min er av mine 3 tantebarn når de fikk se og holde sitt nye søskenbarn. Som dere kanskje forstår så er det noen år siden, for no er lillegullet snart 5 år. Så tiden flyr.

Her brukte jeg mange enamel dotter, for å trekke oppmerksomheten mot hvert av bildene.
Tekstene på pl-korta passet bare så perfekt inn her.


Min neste side er fra eldste gutten i huset sin bursdag. Denne gangen fikk han invitere noen kompiser på dataparty med overnatting. Det var skikkelig kjekt, og ble en fin feiring for guttungen.


Her har jeg klippet opp teksten fra ene pl-kortet,
Og delt ett stort pl-kort så det ble 2 små.


Så skal vi forflytte oss noen år frem i tid, og vi har litt hage jobbing er i hagen vår.
Kjekt når barna vil hjelpe til :-)


Her har jeg brukt noen flere enamel dotter og noen av tre dottene. 
Passer veldig godt med tre til natur bilder. 
Det lille pl-kortet limte jeg utapå ett stort sånn at det ble en ramme rundt.


Sist men ikke minst har jeg laget en pl-side med litt mer uvanlige pl-bilder. 
Vi var på blåbærtur for noen år siden (en god del år siden faktisk ;-)) 
Og da tok min samboer så mange fine naturbilder. Dette måtte jeg selvfølgelig lage en side av. 
Og sånn ble resultatet.


 Her har jeg også pyntet med tre dottene, og noen av Tim Holz sine splitbinderser. 
Jeg klipper alltid bort splittene på baksiden også limer jeg på. 


Det var det jeg laget av mitt måneds pl-kit. 
På onsdag kommer det mer inspirasjon fra meg. 
Da blir det takkegaver i bloggen, så følg med :-)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar