onsdag 18. mai 2016

Enkle takkegaver

Hei. Gratulerer med vel overstått nasjonaldag. Som leder for 17 Mai komiteen i vår skole krins så laget jeg noen små gaver til korpset som spilte for oss og noen litt større gaver til de som satt i komiteen med meg.

Til korpset laget jeg noen må gaveposer som jeg fylte med litt sjokolade.


Her har jeg brukt en kante punch i overkant, knyttet en sløyfe og limt på litt papir, så er vi ferdig. 
Enkle fine gaver, som ble satt stor pris på.


Til komiteen laget jeg små vesker til damene, og måtte litt i tenkeboksen når det gjaldt hanen i flokken. Så da ble det en god gammeldags matpakke pose til han.


Har brukt de norske papira fra storyteller.




Inne i hanens pose var det en tag med en liten hilsen og takk på. 
Tagen er laget med brusho og vann. Stempelet er embosset.


Damene i komiteen fikk enkle håndvesker. 
Laget forskjellige til alle sammen, men her viser jeg dere noen av de.


Brukt Sommerfugl punch i overkant. Stemplet takk på forsiden. 
Pyntet med litt forskjellige blomster, sommerfugler


Oppi veskene er det litt sjokolade.





  

 Det var det jeg hadde for i dag. Til vi sees igjen, ta vare på deg og dine.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar