torsdag 14. mai 2015

Bryllupskort

Hei alle sammen..

I dag har jeg så lyst å vise dere et bryllupskort jeg har lagd.. og jeg har igjen laget et lollypopkort, men denne gangen med min nye spellbinders dies..

Og som vanlig så finner du alt jeg har brukt i verdens beste godtebutikk scrapomania.no


Jeg har brukt hug snug, som jeg har farget med distress ink stormy sky, peacock feathers og gathered twigs, i rundt papirsugerøret.. Samme distress ink er også brukt på blomstene (som startet opp som helt enkle hvite).



Diesen jeg har brukt er som sagt over fra Spellbinders, og i pakket får du de to med mønster på samt to sirkler som passer inni hver av de to med mønster.. På mitt kort har jeg brukt de to med mønster og den største sirkelen.. 



Stemplene jeg har brukt er fra Scrapomania sin egen kolleksjon og er tatt fra bryllupsplaten. Og som du ser har jeg laget en flapp inni kortet for å skrive hilsen på.. På den med Til Lykke på har jeg lagd en pengelomme, du ser kanskje at den ikke er limt hele veien i rundt.. 



Baksiden av kortet har fått tredekor (Gratulerler) som er farget med samme distress inks som over, og i tillegg har fått en dash med glimmer mist dazzling diamonds (hint hint prosjektkitet som slipper i morgen) Sløyfen er laget med mi bow it all.



Under her ser du litt detaljer fra fremsiden av kortet.. Bladdiesen fikk jeg i et tidligere prosjektkit, perlene er fra Prima og noen fra eget lager, "Kjære Brudepar" fra en kort og godt dies som har fått litt gatherew twigs og stickles på seg.. Hvordan jeg har farget blomstene ser du faktisk i prosjektkitvideoen som slipper i morgen.. ulike farger, men samme teknikk... 
 

Da håper jeg du fant litt inspirasjon, og husk alt du trenger til papirleking finner du hos Scrapomania.

Klem LindaSS






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar