søndag 24. mai 2015

Kommode

Hei alle sammen.. 

I dag vil jeg gjerne vise dere en liten kommode jeg har laget ved hjelp av matchbox diesen fra Tim Holtz og masse mer herlig snadder... 


Her er hva jeg har brukt:
- 2 stk hvit bazzill, deler disse i to og stanser ut en fyrstikkeske av hver.. restene bruker jeg til å kle kommoden etterpå
- 1 liten bit kartong (til bakveggen)
- speil til å ha bak rammen (rester fra et tidligere prosjektkit).. speilet er fra Tim Holtz.
- Filmstrips fra Tim Holtz (restene mine fra mai sitt prosjektkit)
- knottene på skuffene er fra prima
- Blomstene finner du så klart i nettbutikken her
- klokka og vinflaska er charms, jeg har bare klippet vekk "hullet"
- Tin Can chalk fra Prima
- bling on a roll


Denne er mye enkelere å lage enn det ser ut.. har du ikke matchboxdiesen til Tim Holtz kan du bruke tomme fyrstikkeesker.. Stanser de ut og setter de sammen.. Så limer jeg de fire eskene sammen slik at de blir som på bildene.. lager en baksiden av kartong og limer bazzill på begge sider av denne.. så limer jeg den bak.. pass på å dra frem skuffene slik at du ikke limer disse fast i bakveggen.

På rammen har jeg limt en bit med speil, slik at den har gått fra å være en ramme til å bli et speil.. Litt perler rundt kantene og alle kanter er svertet med chalk. 


Så da håper jeg at du fant litt inspirasjon og får lyst å prøve du også... baksiden av veggen brukes som kort, der kan du stemple tekst eller la den være tom for en personlig hilsen.. skuffene brukes så klart til gaven.. Fin plass til penger, smykker eller hva med en twist bit eller to... :D 

Klem fra LindaSS

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar