søndag 3. mai 2015

Lerret

Hei.

For en tid tilbake prøvde jeg meg på mitt første lerret med et bilde av den eldste jenta mi. Dette er litt utenfor det jeg vanligvis gjør, men alltid moro å prøve noe annet. Nå har jeg også fått laget et av den yngste, så nå henger de så fint sammen innrammet av en gammel stige (?) på stua :-)

 
Jeg har brukt nydelige mønsterark fra Kaisercraft. Dette er fra serien Oh So Lovely. Arkene jeg har brukt finner du her og her i nettbutikken til Scrapomania. Jeg har pyntet med ulike blomster, og et herlig rosa bånd. Glitrende thickers, doilies, osteklut og et par resin figurer.
 
 
Nede i høyre hjørne har jeg brukt denne flotte stensilen fra Tim Holtz for å få litt struktur på lerretet. Her har jeg brukt modeling paste og strødd over glamour dust glitter fra Deco Art.
 
 
Ønsker deg en kreativ kommende uke! Jeg har flere prosjekter jeg gleder meg til å starte på neste uke!
 
Klem fra Marie.
 
 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar