lørdag 23. mai 2015

PL - Kit Mai

Endelig så kommer det noen bilder fra PL - kit mai 
( litt forsinka i mai tidsklemma )

og som vanlig er det jo ei FRYd å jobbe med.
Flotte fine pastell farger ( som ikkje passa heilt meg )

men eg klarte jammen meg å finne bilder som passa,
og når tante ungen ville stille som modell i ROSA,
da vart tanta fornøyd ;)



 Her har eg kosa meg med litt Gull glitter paste,
dotter, kort, stickers




kort fra Becky Higgins,  Wood Veneer,
små paljetter som eg har limt på eit kort 
( anbelfaler IKKJE å ligge løs på eit bord sammen med ein katt )


Har også funnet fram noen kort fra tidligere kit. 
Greit å ha ;)
i tilegg har eg brukt litt washi tape og buttons :)

eg har og valgt å avrunde kantene på bilda,
da det passa bedre inn med korta ;)

og som vanlig så finner du alt her på

Håper du finner noe som frister - det gjor eg ;)






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar