tirsdag 5. mai 2015

LO i rosa og gull

Heisann :-)

I dag vil jeg vise dere en skikkelig jente LO med masse gull og glitter :-) 


LO'en er av min yngste datter Vilde. Jeg har brukt mønsterark fra Kaiser Crafts " All That Glitters Collection", en hærlig serie i knall rosa og glittergull :-) Jeg la noen blonder under bildet, den store hvite er fra Prima "White Medallion Lace". Deretter tok det bare av med gull og glitter! De søte små grenene med blader på er fra Joy "Flowers". La på noen hvite roser fra Storyteller her og der.


Pyntet med litt metall og sommerfugler klippet ut fra mønsterark fra Kort og Godt. Tittelen "Captured" er fra Maggie Holm Open Book Stickers "Story Phrases/Gold".


I det ene hjørnet oppe dekorerte jeg litt med blonder, metall, blomster og sommerfugler, og så tok jeg på ordet "Smil" i tre fra Papirdesign.

Ha en fin dag alle sammen!

Klem fra Tanja

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar