onsdag 13. mai 2015

Konfirmasjonskort

Heisann :-)

I dag vil jeg vise dere et konfirmasjonskort som jeg laget til forrige helg. Det er ikke så ofte jeg lager kort, men inn i mellom så er det veldig hyggelig å gi fra seg noe med personlig preg.


Var så heldig at jeg akkurat hadde fått meg tak i den nye serien "Butterfly Collection" fra Prima som akkurat har kommet inn i butikken på Moa, så det ble den jeg brukte her. Jeg startet med å legge litt Gesso i bunnen samt litt Glimmermist som jeg lot renne litt utover. Brukte Distress og laget til prikker med stensilen "Bubble" fra Tim Holtz.



Jeg har lagt litt blonder underst før jeg begynte å pynte med blomster. Den store vakre rosa blomsteren er fra Petaloo Botanica Collection  og fikk lov til å være blikkfanget på dette kortet, men har brukt litt andre blomstrer også, blant annet fra Storyteller. La på litt Glassbeads fra Prima til slutt. Brukte Tim Holtz Label Letters til å skrive med.

Ha en fin dag :-)

Klem fra Tanja

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar