onsdag 27. mai 2015

Kort med fugler

Hei!

Jeg er fullstendig betatt av den flotte dies fra Marianne Design med ramme og nydelige fugler. Har du sett noe så herlig?

 
Dies er som sagt fra Marianne Design, og heter Creatables - Petras Birds. Nydelig! Den finner du her i nettbutikken hos Scrapomania. Her kan man jo bruke rammen og fuglene hver for seg om man ønsker. Jeg kommer nok til å benytte denne mye!
 
Ellers har jeg brukt papirer fra Maja Design, og bazzil Vanilla og Kraft. Ulike blomster, litt blonder. Rammen og fuglene er embosset og svertet.
 

 
Og når jeg først var i siget laget jeg et kort til med samme dies.
 
 
Her har jeg også brukt papirer fra Maja Design. Ulike blomster og halvperler fra Papirdesign. Fjæren jeg har brukt er en dies fra Joy. Alle herlighetene finner du selvsagt hos Scrapomania.
 
 
Ønsker deg en fortsatt fin kveld! Jeg skal tilbake til fuglene mine ganske snart! Elsker dem!
 
Klem fra Marie.
 
 



 

1 kommentar:

  1. jeg er osse vild med Maja design - de fugle er bare sååå søde flotte kort

    SvarSlett