lørdag 30. mai 2015

Kort med eske

Heisann!

I dag tenkte jeg å vise et konformasjonskort og en tilhørende eske jeg har laget.

 
Papirene jeg har brukt er fra Papirdesign. Serien Hell og Lykke. De jeg har brukt (Ung og Stilig) finner du her i nettbutikken. I tillegg har jeg stanset ut rammen bak bilde i rosa kartong. Diesen er fra Spellbinders. I tillegg har jeg pyntet med doilie, ulike blomster, perlerad med en liten charm (et lite tema til konfirmanten). Ellers har jeg brukt alfabet stickers fra Papirdesign.
 
 
På innsiden har jeg brukt samme mønsterark. Her er tekstene fra en stempelplate fra Kort og Godt. Bak den ene teksten har jeg laget en lomme med en tag. Her er plass til penger. Skrivefeltet og tekststempelet er stanset ut med en dies fra Spellbinders.
 

 
 
I tillegg laget jeg en liten eske som passet å ha kortet i.
 
 
 
Klem fra Marie.
 
 
 
 
 
 
 
 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar