torsdag 16. juli 2015

Fiolin

Heisann :) I dag ønsker jeg og dele min fiolin med dere. Denne har jeg satt på ett staffeli som gjør at den blir en flott dekorasjon :) Den er bygget opp av kartong og kledd i mønsterark fra Magnolia- Animals of the year. Skaftet er laget av Bazzill.



Blomstrene er fra Papidesign og Storyteller. Kantene er svertet med Distress ink - Hickory smoke. Metallskruene som holder fast strengene er fra Prima - memory hardware - marseilles pulls


De nydelige sommerfuglene er fra Petaloo. Til strengene har jeg bare brukt vanlig hyssing. 




Notene i chipboard er fra Storyteller og passer perfekt til fiolinen. Håper dere likte mitt prosjekt og håper at alle har en fin sommer selv om sommerværet dessverre ser til å utebli. Så da får hagearbeid vike til fordel for scrappingen. Stikk gjerne innom www.scrapomania.no eller den fysiske butikken på moa for å la dere inspirere :) Happy scrapping <3

- Margrethe- 


2 kommentarer:

  1. Noe så fantastisk! Jeg er helt imponert. :)
    Klem fra Liv i et sommerhett Sveits

    SvarSlett