tirsdag 21. juli 2015

Lommescrapping ;)


Eg innrømmer det så gjerne;

eg  har blitt hekta på Lommescrapping ;)





 Det er jo ein utrolig lett måte å få bildene inn i
ein album tenker no eg da,

 i denne data verden der bildene ligger på 
pc eller på ein telefon 


Og ein velger jo selv kor innvikla ein vil gjøre det,
men tanke på pynting mm..


for ein trenger jo ikkje så mye meir ein noen bilder,
ein penn noen kort og kansje litt stash.


+

Eg liker å piffe opp korta eller bildene litt,
og denne gang vart det brukt litt

  Dots, trefigurer, litt chipboard stickers  og litt paljetter


alt finner du selfølgelig  her 



håper du finner tiden og vart litt ispirert til å lommescrappe litt ;)

Her på sunnmøre er sommeren vist nok blitt avlyst og da sitter iallefall eg litt koser meg med bilda mine 









Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar