lørdag 25. juli 2015

PL med nyeste fra Simple Stories.

Hei. I dag har jeg laget 2 PL sider til dere. Jeg har brukt de nyeste PL korta fra simple stories: RAD. Dette er kort etter min stil, Også så mye lekkert tilbehør da :-) Ikke rart jeg måtte lage 2 sider ;-)

10 åringen i huset elsker å lage til te-selskap, og det synes lillebror er stor stas:-)

Her har jeg brukt pynt i samme serie som pl-korta
Både stickersene og washi teipen er fra Simple stories. 
Utrolig artig å leke seg med. Har også brukt noen tre-stjerner jeg hadde liggende.

Washitapen har jeg formklipt litt. Det følger med 4 rundinger på hvert ark. Her har jeg delt de for å passe bedre inn.

Skikkelige herlige stickerser. Også de fra simple stories serien RAD.
 Lommene jeg har brukt er fra Becky Higgins. Design A

Er ikke alltid så mye som skal til
  Min neste PL-side var ikke så kjekk, når det gjaldt minnene. Men veldig viktig å huske på til senere. Allergi er ikke noe gøy, verken for liten eller stor. Det gjorde skikkelig vondt i mammahjertet denne dagen.

Min neste Pl var ikke så kjekk, når det gjelder bildene, men noe å huske på senere i livet. Allergi er ikke noe gøyt.

Teksten kopierte jeg fra det ene kortet i pakken. Synest den passet så perfekt. 
Her har jeg brukt to striper med Washitape for å dekke hele det store kortet.

PL-Korta er egentlig firkantede, men jeg bare må bruke hjørnepunchen for å avrunde de. 
Jeg personlig synest det gir ett mykere preg.

Her kommer en liten oppsumering over produkta jeg har brukt :-)


Ønsker dere en fortsatt flott helg med sommer, sol, regn og vind. Uansett, er det enten perfekt sommerhver. Så man får tatt masse fine bilder til høstens regn og stormer. Eller så er det bare perfekt scrappevær:-) Jeg er egentlig glad i det perfekte scrappeværet her i Ålesund :-) Bilder får vi uansett nok av med telt i stua, te-picknikk og diverse ymse aktiviteter for barna. Håper i hvert fall jeg kunne gi deg litt inspirasjon til å ta fatt i noen bilder. Trenger du mere inspirasjon kan en tur innom scrapomania være og annbefale:-)
Klem DT-Elisabeth

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar