onsdag 22. juli 2015

PL. Gøy med gravemaskin

Hei. I dag ønsker jeg å vise dere en ny Project life side. Laget av de nye PL-korta som er komment inn på scrapomania. Jeg har i dag brukt kort i fra Becky Higgins, Just my type. Og jeg bare elsker de:-) Så herlige guttekort og med masser av sølvbling på. Love it:-)

Jeg har i dag brukt bilder av min sønn som overvant sin skepsis til gravemaskiner (sjøl om han elsker de)
 og turde stå der lenge nok til at mamma fikk knipset noen bilder :-) 

I kit pakken fra becky følger det også med noen tekstremser. Og igjen, Just Love it
Den fine sølvrammen passet perfek for å fange øyeblikket. Denne er fra Heidi Swapp


Her har jeg brukt litt av hvert. Kortet, gule sløyfa og teksten er fra Kittet til Becky: just my type.
Pilene er fra Prima. 
Blinghjertet er fra Marianne design, og den blå sirkel ramma er fra Heidi Swapp
Det går fint og mixe fra forskjellige merker:-)

Har lekt meg med å la pynten gå over 2 kort. Gir liv til projectet.

Ønsker deg en fin sommers dag videre. Håper jeg har gitt deg litt innspirasjon til å ta masse bilder som du kan kose deg med utover høsten :-) Klem DT-Elisabeth

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar