lørdag 18. juli 2015

Kort med nyeste Maja Design

Hei.

Jeg har laget et kort med de nye herlige papirene fra Maja Design. Serien heter Summer Crush og består av skikkelig flotte sommerfarger og motiv.

 
Jeg har brukt ene motivet på klippearket fra serien Summer Crush sammen med tre ulike mønsterpapir og bygget de litt lag på lag. I tillegg har jeg brukt osteklut og pyntet med ulike blomster. Noen fant jeg på bunnen av blomsterboksen min og de andre er fra Papirdesign. Vintage Roser er vakre og gjør seg godt sammen med de andre blomstene. Noen roseknopper måtte også med. De er så fine å stikke litt ut fra resten av blomstene.
 
 
Metallpynten hadde jeg liggende i samlingen med stæsjet mitt. Litt metallpynt eller charms kan gi det lille ekstra på et prosjekt.
 
 
Innsiden er pyntet med samme mønsterark som fremsiden. I tillegg har jeg pyntet med noen halvperler sammen med en tekst fra Kort og Godt.
 
Håper du fant litt inspirasjon, og titt gjerne innom nettbutikken til Scrapomania eller butikken på Moa for å se mer av alt det nye flotte som er kommet :-) Maja's Summer Crush ble i hvert fall en sommerfavoritt her i huset. Love it!
 
Klem fra Marie!
 
 
 


2 kommentarer: