søndag 4. januar 2015

Lets build a SNOWMAN

Da er det snart slutt på juleferien for denne gang, dessverre. 
Vi har kommet hjem fra fjellet, men jaggu kom vi ikke hjem til hvit dekke. Så i dag har vi nytt de siste timene utendørs, før skole og barnehage vener for de små. Vi har kost oss å bygget snømanner i ulike fasonger og varianter.  
Jeg har også laget en Toffifee med en snømann på. 


Papiret jeg har bruk er fra BoBunny. Du kan finne de her
Jeg har lagt på et tynt lag med glitter enkelte steder. Til dette brukte jeg denne fine glitterpenselen. 
Jeg har også pyntet esken med bånd og lilla perler


Her får du også et lite bilde av en av de fine snømannen som ble laget av små barnehender her i dag.


Ønsker dere en nydelig søndag. 
Klem fra Stine.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar