fredag 23. januar 2015

LO med sommer tema...


Hei hei, i dag har jeg en LO og vise dere, med mixed media teknikker.
Har brukt ark fra KaiserCraft og Maja Design.
Har bygd opp i høyden med papp mellom lagene, for og få dybde på siden.
Stemplet med vannfast stempelpute, litt her og der med div små stempler fra bl.a prima.
Oppå der stemplet jeg med et lite tekst stempel, med embossing  stempelpute, og strødde på hvitt embossing pulver, og smeltet dette.
Limte på her og der doilis, små rester etter en blonde, osteklut, burlap, bokside, små metall blomster fra Prima (Finnabair). Limte så på litt blomster bl.a fra Prima og fra tidligere kitt.
Da alt var limt på, malte jeg litt her og der med hvit gesso. Så malte jeg på med pensel, div mister, her og der. 
Til slutt spruter jeg litt mister, for og få dråper her og der.




Ha en strålende helg.


1 kommentar: