tirsdag 20. januar 2015

Vintage kort med Maja papirer

Hei på dere!

Jeg har kost meg mer med Maja Design sine nye mønsterark. Denne gangen vlgte jeg å lage et vintagekort med et nydelig motiv fra Pion Design i tillegg.


Jeg har brukt kraft kartong som base for kortet. Mønsterarket jeg har brukt er dette fra den nye serien Nyhavn. I tillegg hadde jeg en liten rest fra en tidligere serie (Maja dette også); som jeg valgte å ha med et lite panel av. Motivet er som sagt fra Pion, og er klippet fra et utklippsark med masse flotte motiver.Jeg har rufset alle kantene, og deretter svertet de med Tim Holtz Distress Ink - Vintage Photo. Jeg har også gått over bildet og skrapet det på fremsiden for at det skulle se gammelt ut. Rammen rundt bildet er en dies fra Spellbinder. Tekststemplene er fra Kort og Godt.


Ellers har jeg pyntet kortet med doilie, osteklut, blonderblomster og en resinfigur(blad) fra Prima. Etterpå har jeg hatt på litt embossingpulver fra Stampendous litt her og der.

Håper du likte kortet, og at du får en finfin uke videre!!

Klem fra Marie!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar