lørdag 17. januar 2015

Kort med nyeste Maja Design

Hei

Idag kommer et enkelt kort fra meg med noen av de nyeste papirene til Maja Design.



Kortet har først og fremst fokus på en herlig stempeltekst om vennskap. Mønsterarkene jeg har brukt er fra den nye serien Nyhavn, Jeg har brukt dette og dette. Kantene har jeg stanset med en punch fra Martha Stewart. Ovalen med teksten på er laget med en dies fra Spellbinders. I tillegg har jeg pyntet med ulike blomster og et blomsterbånd som jeg har kjøpt i butikken på Moa. Noen halvperler fra Papirdesign i ene hjørnet og inni snurreblomstene.



Stempelteksten er fra en stempelplate fra Kort og Godt. Jeg elsker de flotte tekstene fra Kort og Godt, og bruker de veldig masse i prosjektene mine. Kan nesten ikke vente til nye stempler kommer i butikken :-) Alle lagene er limte med 3D puter. Det gir god dybde i kortene ved mange lag, og det liker jeg.



Her er innsiden av kortet. Samme papirer og samme materialbruk som på fremsiden. Tekststempelet "Hjerteklem" er også fra Kort og Godt, og sommerfuglen er stanset med en punch fra Martha Stewart.



Håper du fant litt inspirasjon, og ønsker du å se mer av kortet finner du det i butikken på Moa.

Ønsker dere alle sammen en riktig god lørdag og en fin helg videre!

Klem fra Marie.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar