torsdag 1. januar 2015

Velkommen 2015

Da vil jeg ønske 2015 hjertelig velkommen...
har på følelsen at dette vil bli ett helt herlig kreativt år...
 
 
Så for årets første blogginnlegg vil jeg vise dere ett lite veggbilde jeg har laget av en gammel papp-plate og litt dry wall tape.. +++++++++++
 
 
Jeg har limt på masse metallpynt, litt blonder, trepynt, små perler fra Prima, blomster og masse annet snadder..  Så har jeg tatt gel medium og crackle Paint her og der... og latt alt lufttørke over natten...
 
 
 
Så var det bare for meg å begynne å miste, male, klisse og kline...
 
 
Startet først med ett lag med gesso over alt...når den var tørr mistet jeg blå og brune glimmer mist over alt... lag på lag...
 
 
Så tok jeg sort gesso og malte over de to hovedpunktene mine, mistet med glimmer mist Pearl og lot renne litt opp og ned
 
 
Helt til slutt gikk jeg over hele bildet med litt silks maling.
 
 
Så med dette bildet vil jeg ønske dere alle sammen ett riktig GODT NYTT ÅR og gleder meg til å se hva året vil bringe..
 
 
Klem LindaSS
 
 
 
 

4 kommentarer:

  1. Å det var skikkelig fint!!! Skulle ønske jeg kunne slikt :-)

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk Kristina.. hadde det kjempegøy med denne her... ren terpi å leke seg på denne måten. :D

      Slett
  2. Herlig. Skulle ønske du kunne ha hatt et lite kurs ;-)

    SvarSlett