onsdag 14. januar 2015

En vårlig LO

Hei på dere :-) 

Med det samme julen er over så kjenner jeg at jeg lengter mot lysere og varmere tider. En liten stund til enda kanskje, så imens jeg venter så får jeg heller scrappe noen av fjorårets minner :-) Denne LOen er av Lykke på Alnesstranden i April i fjor. Fant disse nydelige arkene fra KaiserCraft, Sandy Toes Collection, og de passet perfekt til dette bildet. Brukte også noen småbiter av Piondesign, A Day In May,


Begynte med å legge på litt akrylmaling i gul og beigetoner, og hvit gesso. Brukte Pinwheel stensil fra Prima og fargen Broken China fra Distress Ink. La også på litt bølgepapp og blonder. "Cool Kid"-merket er i tre og er fra Heidi Swapp. Dette har jeg malt i hvit gesso.


Fuglen i høyre hjørne av bildet, samt sjøstjerna og krepsen som jeg også har brukt er fra Melissa Frances Resin. Har pynta med Word Icons fra Prima og brukt noen piler i kork fra Teresa Collins.
Har også brukt en del klebelapper fra stickersarket som ligger inn under mønsterarkolleksjonen KaiserCrafts Sandy Toes.

Ha en fin dag videre :-)

Klem fra Tanja

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar