torsdag 15. januar 2015

Prosjektkit Januar 2015

endelig er det tid for årets første prosjektkit... og gled dere sier jeg bare... dette kitet var helt perfekt for å ramme inn mine to engler... 


Herlig ikke sant.... Vi har funnet frem ark fra Maja, dies fra Penny Black, hjerter fra Wilton, Pearl Pen, bling, sommerfugler, blomster og ikke minst den herlige hjerterammen... 

Jeg skulle gjerne latt alt over til videoer også denne måneden, men desverre så bestemte kameraet mitt seg for å streike... så denne gangen ble det desverre bilder... lover å komme sterkere tilbake med enten nytt eller fikset kamera... :D

Men her er i alle fall hva jeg fikk ut av dette herlige kitet.. :D 


Jeg har kledd alle sider av rammen min med papiret.. brukt begge sidene for å skape litt kontraster... for å få rette mål la jeg enkelt alle bilter på og tegnet rundt... så var det bare å skjære eller klippe de ut..  Av papirrestene stanset jeg ut fra den herlige hjertediesen vi fikk... 


Jeg brukte mange av hjertne vi fikk, jeg greier bare ikke å bruke nok hjerter når jeg skal lage noe som viser hvor mye disse to englene betyr for meg.. :D  


La på bling her og der, og brukte pearl pen innimellom blinget for å skape litt mer liv og kontrast. 


For å henge opp selve hjertet brukte jeg blomster for å feste i hver skru.. 


Så det var januar sitt prosjektkit.. Håper du fant inspirasjon selv om det desverre ikke ble video denne gangen... 

Stor klem fra LindaSS



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar