mandag 26. januar 2015

En liten eske

Hei alle sammen..

I helga var jeg på herlig Scrapomania scrappetreff i Ålesund.. og der fikk jeg planlagt ett par kurs som kommer i butikken 11. april..

Ene kurset er denne esken her som jeg vil vise dere i kveld..


jeg bare elsker disse papirene fra Maja... :D


undersiden helt enkelt med en dies...


enkelt og lekkert.... :D blomster og perler er jo alltids en vinner.. 
Kurset i denne esken vil som sagt være den 11. april (på en lørdag) og prisen blir kr. 250,-

En annen ting som det blir kurs er ditt eget scrappeforkle, ala slik som dette som jeg lagde ferdig på treffet, og som allerede har begynt å få farge fra mister (det blir jo farget etterhvert som vi bruker det).. 


dette er beregnet for at det skal brukes.. men så klart, det er ditt valg...  Kurset vil vare den 11. april på Scrapomania sine lokaler.. tidspunkt kommer vi tilbake til... Prisen blir kr. 300,-



Du kan melde deg på til butikken eller som melding via FB

Klem LindaSS





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar