søndag 11. januar 2015

Vinter kulde

Rangler, og det resulterer i ett nytt innlegg på bloggen. 
I kveld har jeg laget en tag. 


 Her har jeg brukt en tag fra Tim Holtz, som jeg har kledd med ark fra en gammel bok. Jeg har også brukt frantage embossing pulver på bakgrunnen.

Movitet mitt er et stempel fra Magnolia, som jeg har fargelagt med de fantastiske Copic tusjene mine.
 Rammen bak snømannen, er stanset ut med en die fra Joy som jeg har pyntet opp med perler.


Hjerte-tagen er stanset ut med en die fra Magnolia, og snøkrystallen er punchet ut med en Martha Stewart punch. Snøkrystallene har fått en perle i midten.

Øverst på tagen har jeg knyttet på to ulike bånd, samt en charm og en knapp.

Du finner også alt det andre jeg har brukt hos Scrapomania.no, eller på butikken på Moa.


Ønsker dere en nydelig natt, og en riktig fin søndag.
Klem fra Stine.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar