lørdag 31. januar 2015

Posekort

Hei.

Et posekort fra meg i dag:

 
Jeg har brukt en gråpapirpose og brettet denne som en bok. Denne blir selve kortet. Knyttet en stor blondeslöyfe rundt for å holde den sammen.
 
 
Mönsterpapirene er fra den nye serien til Pion Design. Arkene jeg har brukt finner du her, her og motivet som jeg har klippet ut finner du her. Nydelige papirer i rosatoner og blått.
 
Ellers har jeg pyntet med ulike blomster i rosa og offwhite. Doilien bak motivet er stanset ut med en die fra Prima. Fjärene er en dies fra Joy! Og du finner et par fine i nettbutikken her.
 
 
Inne i kortet har jeg gjort det enkelt med bare en påstemplet tekst fra en av de nye stempelplatene fra Kort og Godt. Elsker tekstene og de flotte sitatene på disse stempelplatene. Rammen er en dies fra Spellbinders. På siden av kortet er det en liten tag man kan skrive en hilsen på. Denne er pyntet med mönsterark fra samme serie, og en liten påstemplet tekst som forteller at jeg er glad i mottaker :-) Denne er også fra Kort og Godt.
 
 
Håper du får en fin-fin lördag, og ei riktig god helg!
 
Klem fra Marie!
 
 
 
 


 

1 kommentar:

  1. For ett nydelig posekort,denne blir nok jeg "huken" noen ideer fra....

    Ha en flott dag videre.

    SvarSlett