fredag 7. august 2015

Bordkort og serviettringer

Heisann :)

Nå er jeg for fullt inne i prosessen av å lage bordkort og serviettringer til bryllupet vårt. Jeg hadde jo i utgangspunktet tenkt meg mange former for fine kreasjoner som kunne fungere som bordkort :) MEN det var helt til jeg fant ut at jeg da faktisk måtte lage 73(!!!) stk :p I mitt hodet når jeg scrapper er jo ikke alltid det enkle alltid det beste, men her vil jeg absolutt si at det kan stemme også for meg :) Så denne gangen vil jeg vise mine enkle, men absolutt elegante bordkort. Disse er laget med det fine bling-papiret fra American crafts - POW glitter paper. Dette skaper en utrolig glitrende fin effekt, selv om dette kanskje ikke sees så godt på bildet. Har brukt Bazzill for å gi en fin ramme under selve "navnelappen". Jeg har ikke så veldig pen håndskrift, så istendenfor å skrive på navn på gjestene for hånd, valgte jeg å printe de ut på en laserskriver og deretter tilpasse de til bordkortet.



På min søken etter fine serviettringer fant jeg jo ut at de koster jo virkelig mer enn jeg er villig til å bruke på 73 stk :p Så da trålet jeg pinterest etter inspirasjon til serviettringer som man kunne lage selv. Så resultatet ble da altså at jeg samlet på tomme tørkerull og dopapirruller, som ble tilpasset i passelig størrelse, kledd i samme Bazzill som på bordkorta, og pyntet med bling fra Edelweis.


Håper at dette gav dere litt inspirasjon. Både bordkort og serviettringer kan jo tilpasses å passe fra alt til dåp, navnefest, konfirmasjon, jubileumsfeiring etc. De kan jo pyntes opp også dersom man ønsker det. Kommer jo også litt an på antallet man skal lage. Disse er ihvertfall ett eksempel på noe man fint klarer å lage selv, og det vil man jo gjerne når man liker å scrappe :) Happy scrapping <3

-Margrethe-

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar