torsdag 13. august 2015

Nisseslede med reinsdyr

Denne gangen har jeg tatt på meg nisseluen for å begynne å komme med litt juleinspirasjon siden julevarene er på full fart inn i butikken :) Så denne gangen har jeg laget en nisseslede som kan stå som fin juledekorasjon eller som kan fylles med noe, og gis bort i gave. Har bygget vognen i kartong og kledd i mønsterpapir fra papirblokken Shabby Christmas fra JOY!. Denne er veldig fin om du ikke er av den som liker at alt som har med jul å gjøre må være i julerød farge :)






Måtte jo finne meg ett reinsdyr å koble på sleden (følte at det var noe som manglet før den kom på plass :p) Den måtte jo også selfølgelig få noen bjeller så de jeg har brukt er fra Marianne design. De lager jo også lyd, så det er jo kjempemorsomt.




Nissesekken er laget av Burlap Toile - strie som jeg har klippet til og limt sammen, fylt med vatt og knyttet sammen som en sekk. Her kan du jo også fylle med noe som faktisk skal være en gave til noen.



De nydelige glitterstjernene er fra Magnolia og de gjennomsiktige perlene på streng er fra Kort og Godt. Blomstrene med blå kuler er fra Petaloo. Håper dere likte sleden min, og at dere fant litt juleinspirasjon :) Happy Scrapping <3

-Margrethe-

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar