fredag 28. august 2015

Skattekiste - Hiv og hoi

Jeg er sikkert ikke den eneste som har småbarn som er mer enn gjennomsnittet opptatt av kaptein Sabeltann :p Eldste sønnen min på 5 år fikk med seg en eske fra barnehagen som han gjerne ville mamma skulle transformere til ei skattekiste. Resultatet av dette vil jeg gjerne vise dere i dag :) Esken  er kledd i mønsterpapir fra Kaisercraft - antique collection - Recycle. Har også brukt svart Bazzill og beige Bazzill. På sidene av skattekisten har jeg brukt chipboard fra Blue Fern som jeg har tilpasset til å passe på sidene. På kantene har jeg tilpasset remser av Bazzill som jeg har pyntet med eyelets. På lokket har jeg pyntet med Key hole fra Prima. Har også printet ut ett sjøroverflagg fra min laserprinter som igjen er pyntet med gullbånd. På forsiden av kisten har jeg brukt skilt fra Tim Holtz hvor navnet til sønnen min står inni. 






Inni skattekisten har jeg laget ett "hemmelig rom" med lokk oppå. Dette har jeg bygget opp av svart chipboard fra Bazzill som jeg har tilpasset il kassen. Veggene inni kassen er kledd med samme mønsterark fra Kaisercraft som er utenpå kisten, samt svart Bazzill. På lokket har jeg festet fast håndtak fra Kaisercraft





Jeg måtte jo slenge oppi noen gullpenger og smaragder :)


Slik så esken ut før jeg begynte med mitt arbeid :p Håper dere fant litt inspirasjon og at innlegget falt i smak. Ønsker alle ei god helg, spesielt til dere som er på scrappetreff i Molde :) 
Happy scrapping <3
-Margrethe-

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar