fredag 14. august 2015

Bordkort til dåp

I dag vil jeg vise dere bordkort til dåp som er laget på bestilling. Disse her er enkle og kjempemorsomme å lage. Du trenger ett ark/mønsterark som måler 4"x 4" for å lage de i den størrelsen som jeg har gjort. Du kan jo selvfølgelig tilpasse størrelsen slik som du ønsker. Jeg har brukt mønsterarket Maja Design - Welcome little one. Og til navnelappen er det brukt Bazzill - Stonewash


For å lime sammen papiret til å bli som en propell har jeg først klippet diagonale klipp mot senter, men latt det være igjen slik at den fortsatt henger sammen i midten av arket. Deretter har jeg brettet inn en og en kant og limt sammen. "Stangen" jeg har brukt er en sølvsprayet grillpinne, men man kan jo godt også bruke for eksempel papirsugerør om man ønsker det :) Knappen i midten er limt på og du finner mange fine på Scrapomania. Selve navnetaggen er bare klippet til å limt sammen, og navnet er skrevet ut med laserprinter, da håndskriften min ikke er noe særlig lekker :p


På baksiden har jeg limet fast en runding laget av dies fra Spellbinders


Håper dere likte bordkortene mine :) Happy scrapping <3

-Margrethe-

3 kommentarer:

  1. Desse var kjempefine. No har eg bestilt ark og skal lage til sonen min sin barnevelsignelse. :) Tusen takk for tips. :)

    SvarSlett