torsdag 20. august 2015

Kort til jubilerende brudepar

Denne gangen har jeg prøvd meg på å lage ett vintage-inspirert kort til jubilerende brudepar. Har forsøkt å la diesen fra La-La Land få en sentral plass på kortet. Dette er fordi denne ikke nødvendigvis kommer til sin fulle rett når man bare ser på diesen, men jeg kan love dere at denne lysekronen kommer til å bli mye brukt hos meg :) Jeg valgte å pynte den opp med hvite halvperler for å gi den enda litt mer liv. Jeg har denne gangen lekt meg med litt dusere grønn-tonet Bazzill som jeg syntes passet fint til vintage-temaet. 





De nydelige mønsterarkene jeg har brukt er fra Pion design - vintage wedding serien. Jeg har brukt følgende ark: Wedding dayBorders og Wedding bells. De nydelige Santoro Mirabelle Metal photo corners. Og blomstrene er fra Storyteller. Håper dere likte kortet mitt, og så anbefaler jeg alle om å løpe å kjøpe den fine diesen fra La-La Land :)
Happy scrapping <3
-Margrethe-

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar