mandag 10. august 2015

Tags og settekasse kort

Hei. I dag har jeg lekt meg, og vil vise noe jeg har laget ev en nydelig fin papir bok fra JOY. Den heter Shabby christmas og inneholder mange nydelige fine mønsterark. Jeg begynte først med noen Tags for å varme opp julefølelsen, og fortsatte med ett settekasse kort. Jeg ble nok mest fornøyd med kortet. Så vi tar det først:-)

Lekre milde julepapir fra Joy. Stjernene har jeg klippet ut for hånd, i papir fra blokka..
 Jeg har brukt embossing paste over snøfnugg sjablong. 
laget en liten Tag som jeg egentlig skulle bruke som gavelapp, men endte opp her:-) 
Stjerner, bling og noen trestjerner, en liten bit med doilies og osteklut. 

Inne i kortet har jeg brukt esken fra noen trefigurer jeg kjøpte en gang. Malt den med Gesso og pyntet med jul

Verset fant jeg på nettet og printet det ut på papiret

Julepakkene er også laget av papir fra blokka Shabby christmas.




Blingen er fra Marianne design. Kjempelekker.
 Så kommer 2 Tags. Dette er første gang jeg lager Tags. 
Men en gang må være den første for alt;-) 
Jeg har brukt 3D gloss gel og Mica powder over sjablong. 
Denne var med i PL-kittet for Mai 2015
Det er kjempefint og blande mica powder med diverse medium. 
Har også limt på litt Glassglitter, men det kommer dårlig frem på bildet.
Motiva er rester fra gamle julepapir jeg hadde liggende. 
Mangler du noe, har de mye fint på Scrapomania.no, så bare ta turen innom der:-)


2 stk juletags ble det denne gang. Var jo egentig litt gøyt:-)




Håper du fikk litt inspirasjon av meg i dag, Så snakkes vi snart igjen. Det kommer nok flere herligheter fra denne blokka med papir. For den var bare digg. klem DT-Elisabeth

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar