søndag 16. august 2015

Julepose med kort

Her om dagen var jeg innom butikken og da fikk jeg med meg denne herlige blokken med julepapir.. og de er bare så utrolig lekre... :D
 
 
Så jeg fikk lyst å lage en julepose... jeg lagde min pose av bazzill og med hjelp av brettet fra WeRMK, men disse er lekre til alt.. hva med å pynte en gavepose til jul.. så herlig.. Jeg brukte også min nyeste distress ink som passer perfekt til disse papirene...
 
 
Jeg syntes disse papirene var så utrolig lekre i seg selv at jeg ikke ville pynte for mye, derfor gjorde jeg det helt enkelt.. stanset ut noen stjerne, god jul og et par reinsdyr... litt perler og vips ferdig..
 
 
Båndet er Hug Snug som jeg har farget med distress hickory smoke og weathered wood..
 
 
Så har jeg laget et enkelt kort av samme mønsterpapir (da disse er ensidige mønsterpapir så slipper jeg noe mer).. og vips ferdig...
 
Håper du fant litt inspirasjon
 
Klem LindaS
 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar