lørdag 15. august 2015

PL-Kitt August

Hei. I dag blir Pl-kittet til Scrapomania sluppet:-) Yeay :-) Jeg er så heldig og har fått lekt meg litt på forhånd og her er mine resultat:-) dette var ett helt herlig kitt med mye gull og glitter. så slipp glamoren løs og dans deg igjennom noen PL sider du også:-)

Jeg begynte med noen bilder av mine tantebarn fra den yngstes konfirmasjon. 
Hva passer vel bedre til gull og glamor enn en fest som dette?

Jeg prøver å fange personligheten til den jeg scrapper,
både igjennom bilder og PL.
Og dette kittet var midt i blinken på Lise


familebilder utenom det vanlige;-)




Mine neste bilder ble tatt med inspirasjon fra kittet

krabbejakt er gøy, både for liten og stor:-






Ikke mye redde barn her i huset:-) Denne siden brukte jeg en lomme jeg hadde fra før, da jeg laget 5 sider:-)


Virkelig ett lykkelig øyeblikk:-) Verdt å ta vare på.

 Håper jeg har kunnet gi deg litt inspirasjon til å lage noen Pl-sider du også:-) Og hvem vet kanskje kommer det flere sider fra meg av dette nydelige kittet:-) Klem DT-Elisabeth

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar