fredag 18. desember 2015

Kortkit desember 2015

Da er det min tur å presentere denne månedens kortkitt, som er et herlig og
maskulint kit med mye snadder!

Er du som meg, så er herre-/guttekort noe av det vanskeligeste jeg lager.
Men i dette kittet får du god hjelp på veien!
Her finner du mønsterark fra Papirdesign sin serie Mann er mann, kartong fra bazzill, metallpynt fra Tim Holtz, glidelås, sugerør og MYE MER.

Her har du materialer til å lage mange kort om du ønsker det, så LØP og kjøp er min anbefaling - du vil ikke angre!


Jeg har laget to kort, et enkelt og ett med litt mer stæsj.



Kort 1


Enkelt kort med en litt rufsete stil. Jeg har brukt dymo for å lage teksten, men i kittet følger det med et lekkert klistremerkealfabet du kan bruke til samme nytten.

Metallpynt og perler i skjønn foreining

"Bak" det fremste panelet har jeg limt fast utsnitt fra klippearket til Studio light som følger med. Disse syns jeg ga den industrielle looken jeg var ute etter.




Kort 2


Et skikkelig pappakort!

Lekker glidelås som setter prikken over i'en

Sugerør fra Black and kraft sammen med tekst fra mønsterarkene i kittet

"Lommeur" laget med utklippsarket som følger med fra Studio Light. Her har jeg i tillegg brukt lenke, perfect peals og stickles fra mitt eget lager.





Jeg håper du har blitt inspirert til å selv gi deg i kast med et litt røft guttekort, og vil samtidig minne om at det er mulig å abonnere på Scrapomania sine kit, både til kort, PL og prosjekt

Ha en flott dag videre alle sammen!

Klem Ingvill



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar