onsdag 16. desember 2015

Luke 16 - Snøkule

Heisann :)
Luke 16 i Scrapomaniabloggen er det jeg som skal stå for. For meg har snøkulene alltid vært ett fint stykke julepynt i mitt sinn. Derfor tenkte jeg at jeg skulle prøve meg på noe lignende. Min er uten vann og vrimlende snø, men jeg synes likevel at den gir litt julestemning :)


Sokkelen er laget av Chipboard sheet som er kledd i Brun Bazzill. Pyntet kantene med sølvbånd. Den fine snødiesen er fra Spellbinders. Den diesen har dere sikkert sett at jeg har brukt mye. Den er bare så utrolig fin. Kuppelen består av 5 stk rundinger. Den bakerste har fått seg ett fint bilde tatt fra mønsterark fra Pion design - glistening season. For å få snøkuleeffekten har jeg brukt acetatark for å få gjenskapt glasseffekten på de resterende 4 rundingene. De er deretter limt sammen og bøyd for å få den rette formen. Dette kommer kanskje ikke så godt frem på bildene. 






På "gulvet" av kulen har jeg penslet med "True snow" og har deretter penslet med Bobunny glitterpaste for å få det til å glitre litt. Treet er laget ved å ta to trær fra Kort og godt, klippe det ene i 2, og lime de sammen for å skape ett tre i 3D. På toppen har jeg limt sammen 2 stjerner fra Tim Holtz. Treet er også penslet med "True snow".


Snødiesen er også penslet med "True snow". På sokkelen har jeg festet fast 4 bein.


Blomstrene er fra Papirdesign. Disse har også fått seg ett lag med Bobunny.

Dette var det jeg hadde for denne gang. Håper det gav litt kreativ inspirasjon :) 
<3 Happy scrapping <3
- Margrethe- 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar