lørdag 12. desember 2015

Luke 12 - julekort

Hei alle sammen

I dag ha jeg så lyst å vise dere et julekort jeg har laget med utgangspunkt i dette herlige papiret fra Pion.. disse papirene gjør det så utrolig enkelt... 

 

Kortet er i 6 x 6 og mønsterpapiret er skjært for å være 1/8" mindre enn kartongen.. Når du har disse herlige papirene har du ark til alle sider og av og til er selve motivet nok uten noe pynt i det hele tatt.. 
 

Men jeg måtte nå pynte litt... i bunn har jeg brukt light modeling paste i en stensil, så har jeg strødd glitter på mens det fortsatt var vått... Til å pynte har jeg brukt osteklut, trestjerner med hvit crackle paint over seg, blomster, pyntebær  og stickles.. 
 

Inni kortet har jeg enkelt brukt et stempel, og her ser dere hvor nydelig papiret er alene.. dette hadde også for meg vært nok til en fremside på kortet.. 
 

Håper du fant litt inspirasjon til noen siste liten julekort du også... (det er ikke for seint enda...) ..

Klem LindaSS





1 kommentar: