onsdag 9. desember 2015

Luke 9 Minner fra julaften 2014

Hei. I dag er det jeg Elisabeth, som har gleden av og åpne dagens luke:-) Denne gangen er det en dobbel PL-side fra julaften i  2014. Det er mine 3 tantebarn som er i fokus på disse sidene. Det er så kjekt når barna blir store, men fremdeles vil feire sammen med oss:-)


Pl-korta er denne gangen er ark fra Kaizer craft sin julekollection, Silver Bells. 
Bare elsker disse arka, som er litt julefarget utenom det vanlige.


Har også brukt en del stempel med juleord.

Setningen i turkist er fra ned kanten på arka. 


Brukte også noen pl-kort fra Becky Hggins: Winter. 
På siden av denne lommen har jeg brukt fuse toolen til å sveise igjen til mindre lommer


På denne siden har jeg brukt følgende:

 pl-kort Becky Higgins: Winter


Det var det jeg hadde for i dag. Ønsker dere alle en trivelig førjulstid. DT-Elisabeth


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar